تزریق فیلر در لب‌های باریک

یکی از پرچالش‌ترین تزریق‌های زیبایی، تزریق فیلر (ژل) در لب‌های باریک یا کوچک است. به طور مشابه، افرادی که دارای عضلات لب بسیار قوی هستند نیز از گزینه‌های تزریق فیلر چالشی هستند. آیا می‌دانید چرا تزریق فیلر در لب باریک نیاز به احتیاط بیشتری دارد و چرا حتما باید این کار را نزد پزشک ماهر و با تجربه‌ای انجام دهید؟

مطب زیبایی شرق تهران

احتیاط در تزریق فیلر در لب باریک

فضای کمی که در لب‌های باریک یا نازک برای تزریق ژل در اختیار هست، اجازه وارد کردن حجم زیاد فیلر را به پزشک نمی‌دهد و این مسئله کار پزشک را در تزریق ژل بسیار سخت می‌کند. از طرفی، برای لب باریک به هیچ عنوان نباید حجم زیادی از فیلر در یک جلسه تزریق شود. اگر در لبی که فضای خیلی کمی دارد مقدار زیادی از ژل وارد شود، فیلر به پشت لب مهاجرت می‌کند و باعث ایجاد ظاهر بدی می‌شود. و یا اینکه باعث جلو آمدن بیش از حد لب‌ها و در نتیجه ایجاد حالت «لب اردکی» می‌شود که ظاهر بد و نامتناسبی ایجاد می‌کند.

برای تزریق فیلر در لب‌های باریک باید چه کرد؟

برای لب باریک، تزریق فیلر یا ژل باید با حجم‌های خیلی کم و طی چند جلسه انجام شود. این تزریق‌های با حجم کم در طی چند جلسه باعث می‌شود بافت لب به مرور فضا پیدا کند تا بتواند ژل را در خود جای دهد. میزان تزریق هر جلسه، بستگی به فرم لب‌ها دارد و معمولا حداکثر نیم سی‌سی است. فاصله زمانی بین جلسات تزریق توسط پزشک تعیین می‌شود و معمولا یک فاصله حداقل دو هفته‌ای بین هر دو جلسه نیاز است. بیشتر متقاضیان با دو تا سه جلسه تزریق به لب‌های متناسبی دست پیدا می‌کنند.

تزریق فیلر ژل لب باریک

البته پزشک آگاه از نکات حرفه‌‌ای زیبایی شناسی، همیشه فرم و شکل کل صورت را در تزریق‌ها در نظر می‌گیرد. مثلا در شخصی که فاصله لب بالا تا بینی کمی دارد، لب نباید با تزریق زیاد ژل ارتفاع زیادی بگیرد، چرا که باعث کمتر شدن فاصله بین لب بالا و بینی و در نتیجه بهم ریختن تناسب اجزای صورت می‌شود. بنابراین در تزریق ژل لب، به دنبال برجسته کردن و زیبا کردن لب به قیمت به هم ریختن تناسب چهره نیستیم و حتما باید زیبایی کلی چهره را مد نظر قرار داد. پس به مشاوره‌های پزشک خود اعتماد کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با تزریق فیلر و هزینه آن، می‌توانید به صفحه تزریق فیلر ما مراجعه کنید.

برخی از خدمات کلینیک

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، نمونه کارها و هزینه، روی خدمات مورد نظر خود کلیک کنید.