نوشته‌های آموزشی دکتر سحر پارسا

بهترین کلینیک تزریق جالپرو پیروزی

بدون اغراق بزرگترین معضل در حوزه خدمات زیبایی داروها یا مواد تقلبی است که پزشکان و مردم را بیچاره کرده است. هرچه در این رابطه بنویسیم و توضیح بدیم و اطلاع‌رسانی کنیم کم است. (ادامه مطلب)

بهترین کلینیک زیبایی تهران

«بهترین کلینیک زیبایی کجاست؟» این اولین سوال افرادی است که به دنبال خدمات پزشکی جوانسازی و زیبایی پوست و مو هستند. در این مقاله نکات مهمی را معرفی می‌کنم تا به کمک آنها بتوانید بهترین کلینیک‌های زیبایی اطراف خود را شناسایی کنید و در نتیجه از هدر رفتن پول و به خطر افتادن سلامتی خود در «کلینیک‌های بد» جلوگیری کنید. (ادامه مطلب)

بهترین دکتر زیبایی تهران

گاهی مراجعه کننده‌ها از من می‌پرسند «خانم دکتر شما خودتون برای پوستتون چیکار می‌کنید؟» در این نوشته می‌خواهم صرفا اقدامات و مراقبت‌های شخصی خودم را همراه با دلیل انجام آن کار توضیح دهم… (ادامه مطلب)

تزریق ژل ارزان

دستش روی میز بود و با ناخن‌های بلند و رنگی‌اش بر روی ساعدش چنگ می‌انداخت تا بلکه کمی از عذاب آن خارش شدید پوستی بکاهد. تکان‌هایی که بر اثر خاراندن ایجاد می‌کرد میز را هم تکان می‌داد و باعث شده بود نسخه‌ای که برایش نوشته بودم بد خط شود… (ادامه مطلب)

تزریق فیلر در لب نازک

یکی از پرچالش‌ترین تزریق‌های زیبایی، تزریق فیلر (ژل) در لب‌های باریک یا کوچک است. آیا می‌دانید چرا تزریق فیلر در لب باریک نیاز به احتیاط بیشتری دارد و چرا حتما باید این کار را نزد پزشک ماهر و با تجربه‌ای انجام دهید؟ (ادامه مطلب)

آیا تزریق فیلر (ژل) درد دارد؟

معمولا مراجعه کنندگان کلینیک ما بعد از تزریق‌های درمانی و زیبایی مثل مزوتراپی و بوتاکس، از اینکه تزریق بدون درد انجام شد تشکر می‌کنند و می‌گویند قبلا‌ که جای دیگری تزریق کرده بودند درد زیادی داشتند و یا اینکه شنیده بودند مثلا مزوتراپی خیلی درد دارد. البته قصدم‌ از این نوشته تعریف‌ از خود نیست، چرا که تزریق بدون درد یا با درد کم راهکارهای خیلی ساده‌ای دارد که قطعا بسیاری از پزشکان همکار آنها را بکار می‌گیرند. در ادامه به این راهکارها اشاره می‌کنم. (ادامه مطلب)

لیزر موهای زائد در پیروزی

قطعا اقدامات زیبایی از جمله لیزر می‌توانند عوارضی به همراه داشته باشند. اما آیا لیزر موهای زائد عوارض خطرناکی دارد؟ در این نوشته، به بررسی کامل عوارضی احتمالی لیزر می‌پردازیم. (ادامه مطلب)

برخی از خدمات کلینیک

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، نمونه کارها و هزینه، روی خدمات مورد نظر خود کلیک کنید.